Café Naserian och Alnarps Bokhandel har upphört men lever kvar i våra hjärtan

Viss kurslitteratur kan ändå köpas. Titta under fliken Sidor om böcker i högerkolumnen




fredag 30 april 2010

Tack och hejdå!

Idag jobbar jag min sista dag här så jag vill passa på att genom bloggen tacka alla besökare under det senaste 1,5 året för en trevlig tid! Jag är i grunden trädgårdsmästare och kommer nu i maj att återgå till mitt nygamla jobb på Capellagården på Öland och kommer framöver att dela min tid mellan Malmö och Öland.

Ha det fint och fortsätt komma ut och njuta i bokhandeln och caféet! (Jag har skrivit ner mina recept till Ulrika som kommer ta över efter mig så det kommer fortsätta finnas fantastiska chokladkakor och nötpajer).

Hej och tack! /Elsa

1 kommentar:

  1. Hej Elsa och Tack för igår!

    Varmt Lycka Till på Öland, kommer att sakna dig. Vilket fantastiskt jobb du har gjort, fram för allt med utvecklingen av Café Naserian. Peter, du gjorde ett klipp när du lurade ner henne till Skåne ;-)

    Nu önskar jag Ulrika ett mysigt slut på semestern och vi ses snart hoppas jag.

    Valborgskramar till er och alla bloggläsare
    från Ulla

    SvaraRadera